İşte Rtürk'ün engellediği, Starhips'in Şarkı Sözleri

İşte Rtürk'ün engellediği, Starhips'in Şarkı Sözleri

Olay yaratan klibin şarkı sözleri ve Türkçe çevirisi




NICKI MINAJ – STARHIPS ŞARKI SÖZLERİ & Türkçe Çeviri
  1. Let’s go to the beach, each
  2. Hadi plaja gidelim, her birine
  3. Let’s go get away
  4. Uzaklara gidelim
  5. They say, what they gonna say?
  6. Söylemek istemediklerini söylüyorlar
  7. Have a drink, click, found the bud light
  8. Bir içki al, ışığı bul
  9. Bad b—-s like me, is hard to come by
  10. Benim gibi kötü kadınlar, yanaşmak zor
  11. The patron own, let’s go get it on
  12. Müşterisi var, hadi gidip alalım
  13. The zone own, yes i’m in the zone
  14. Bizim bölgemiz, evet ben bölgedeyim
  15. Is it two, three? leave a good tip
  16. İki mi üç mü? iyi bahşiş bırak
  17. I’mma blow off my money and don’t give too quick
  18. Paralarımı saçacağım, çok hızlı verme
  19. I’m on the floor, floor
  20. Pistteyim, pistte
  21. I love to dance
  22. Dans etmeyi seviyorum
  23. So give me more, more, till I can stand
  24. Bana daha fazla ver, daha fazla, dayanabildiğim kadar
  25. Get on the floor, floor
  26. Piste gel, piste
  27. Like it’s your last dance
  28. Son dansınmış gibi
  29. If you want more, more
  30. Daha fazla istiyorsan, daha fazlasını
  31. Then here I am
  32. O halde ben buradayım
  33. Starships were meant to fly
  34. Uzay gemileri uçmak içindir
  35. Hands up and touch the sky
  36. Eller yukarı, gökyüzüne dokun
  37. Can’t stop ’cause we’re so high
  38. Duramıyorum çünkü çok yüksekteyiz
  39. Let’s do this one more time
  40. Hadi bunu bir daha yapalım
  41. Starships were meant to fly
  42. Uzay gemileri uçmak içindir
  43. Hands up and touch the sky
  44. Eller yukarı, gökyüzüne dokun
  45. Let’s do this one last time
  46. Hadi bunu bir daha yapalım
  47. Hands up…
  48. Eller yukarı
  49. (we’re higher than a mother—r)
  50. —- dan daha yüksekteyiz
  51. Bump in my hootie hottie hottie hoop
  52. Hulalopumum içine gir
  53. I own that
  54. Bu benim
  55. And I ain’t paying my rent this month
  56. Ama bu ay kiramı ödemeyeceğim
  57. I owe that
  58. Bu benim
  59. But f–k who you want, and f–k who you like
  60. Ne istediğinden bana ne,
  61. Dance how a life there’s no end inside
  62. Sonu olmayan bir hayatın var gibi dans et
  63. Twinkle, twinkle little star
  64. Parılda, parılda küçük yıldız
  65. Now everybody let me hear you say ray ray ray
  66. Şimdi herkes senin ışınlan, ışınlan dediğini duyuruyor
  67. Now spend all your money cause they pay pay pay
  68. Tüm paranı harca çünkü onlar ödüyor, ödüyor
  69. And if you’re a cheat, you a chea-chea-cheat
  70. Eğer hile yaparsan, hile
  71. My name is a n—a, you can call me Nicki
  72. Benim adım —–, bana Nicki diyebilirsin
  73. Get on the floor, floor
  74. Piste gel, piste
  75. Like a chola’s dance
  76. Gangster dansı gibi
  77. If you want more, more
  78. Eğer daha fazla istersen, daha fazla
  79. Then here I am
  80. O zaman ben burdayım
  81. Starships were meant to fly
  82. Hands up and touch the sky
  83. Can’t stop ’cause we’re so high
  84. Let’s do this one more time
  85. Starships were meant to fly
  86. Uzay gemileri uçmak içindir
  87. Hands up and touch the sky
  88. Eller yukarı, gökyüzüne dokun
  89. Can’t stop ’cause we’re so high
  90. Duramıyorum çünkü çok yüksekteyiz
  91. Let’s do this one more time
  92. Hadi bunu bir daha yapalım

Yorum Gönder

0 Yorumlar